2015. április 26., vasárnap

Nathaniel 22.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban.


A. Szörnyűek a szüleid...
B.Szeretnél beszélni róla?
C. Beszéljünk másról?

Az baj?
A. Nem, csak vicces.
B. Nem tudom...
C. Inkább ciki...

Te is szereted őket?
A. Igen, és jó is vagyok a megfejtésükben!
B. Igen, még ha el is akadok néha velük.

Jó! Tehát... „Zöld burokban születtem,
mikor aztán nagy lettem,
a zöld burok kifeslett,
és az úrfi kiesett.”

A. Hold.
B. Bab.
C. (Szerintem egyik sem...)
--> ezután B. válasz azaz "rózsa"

(Elmegyek Castielhez, és jól kiosztom.) (- Nathanielnél)
(Nem csinálok semmit.)

(Nevet.) Igen, nagyon jó volt.
A. Tényleg? Nekem is nagyon jó volt.
B. Nehezen tudom elhinni.
C. Nincs kedved beszélni róla, ugye?

Amikor csak kerested, annak rossz vége lett. Csak kíváncsi vagyok.
A. Foglalkozz inkább a magad dolgával!
B. Nem tehetek róla, hogy minden rosszul sül el, ha ott van a húgod.
C. Nem is lett mindig rossz vége!




 ~*~ Réka ~*~

2 megjegyzés:

  1. Nekem másik párbeszédet dobott ki, habár olyan 70% körül lebeg az esélymérőm nála.

    Amikor csak kerested, annak rossz vége lett. Csak kíváncsi vagyok.

    A. Szállj le rólam! Azt csinálok amit akarok!
    B. Legalább hangulatot teremtünk!
    C. Sajnálom...

    Én a C-re kattintottam, de ez is semleges ^^ Gondoltam megosztom:)

    VálaszTörlés