2015. április 26., vasárnap

Castiel 22.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


A. Nem értem, miért nem akartad látni a szüleidet.
B. Na, Cassy! Ne légy mogorva anyukáddal!
C. Én most megyek...

Hé! Azt meg honnan tudod?
A. Mindenki hallott titeket.
B. Nem voltatok túl diszkrétek...
C. Nem tudtad, hogy tudok jósolni?

És ha így lenne, nem beszélnél vele többet?
A. Hát... ha ez boldoggá tenne
B. Nem! Azzal beszélek, akivel csak akarok!

A. (Elmegyek Castielhez, és jól kiosztom.)
B. (Nem csinálok semmit.)


A. Nem vagy túl kedves velük!
B. Nem értem, miért idegesítenek.
C. Most már legalább nem zavar senki.

Ha szükséged van rá...
A.Remekül elboldogulok magam, nem igaz?
B.Egy kicsit jobban meg kéne ismerned.
C.Igen, de nem szeretem, ha kényszerítenek valamire.


~*~ Réka ~*~

2 megjegyzés:

  1. És ha így lenne, nem beszélnél vele többet?
    Ennél a kérdésnél az A válasz leviszi, a B a jó válasz.

    Ha pedig ki akarom osztani Cassy-t akkor az csak 100%-nál jó vagyis semleges, amúgy mínusz. Natnál viszont nem vettem észre hogy mínúszba vitt volna

    VálaszTörlés