2015. április 26., vasárnap

Armin 22.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Peggy szülei azt hitték a játékkonzolomról, hogy valaki elhagyta.
A. Jobban kellett volna rá vigyáznod...
B. Oh! Lehet, hogy csak kíváncsiak voltak, hogy milyen játékkal játszol.
C. De kis...

Ja! Van ötleted?
A. Hívhatnánk Bobnak.
B. Hívhatnánk Jacknek.
C. Hívhatnánk Caspernek.

Igen, szuperül! A szüleim hagyták, hogy egész éjjel fenn maradjak egy „raidért”.
A. Egy miért?
B. Egész éjjel?

Ja, mikor nem alszol egész éjszaka.
A. Köszi, Armin, azt értettem!
B. Oh! Sokszor csinálsz ilyet?

Mindenki szereti a harcos játékokat!
A. Azt hiszem, én nem.
B. Természetesen én is szeretem őket!
C. Jobban szeretem azokat a játékokat, amiknek van története.

Alexy
A. Miért nézel így rám?
B. Csak úgy! (Mondtam ártatlan hangon.)

C. Azért, hogy tudassam veled, hogy Kentin az enyém! (- Arminnál)



~*~ Réka ~*~

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én Arminnál kaptam egy ilyen beszélgetést:

    Muszáj volt szóba állnod vele? (Nataniellel)
    A. Miért? Mindenkivel beszélgettem egy kicsit.
    B. Megsajnáltam...

    Az A-t választottam, és nem csökkent az esélymérőm.

    VálaszTörlés