2014. szeptember 23., kedd

Castiel 15.epizód

Kérlek csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Harmadik személyben beszélsz magadról?
A. Dehogy! Nem rólam van szó!
B. Nagyon vicces! Rajtam kívül akkor még nem beszéltél senkivel?

Senkivel. Azaz senki olyannal, akit ismerek. A koncert után elég sok csaj rámragadt, de nem ismertem egyiküket sem.
A. Hogyhogy?!
B. Sok csaj? Akkor volt sikered!


Nem csak rád voltam hatással. De ne aggódj, te is rajta vagy a listámon!
A. Ne tereld a szót! Mit akartak tőled ezek a lányok?
B. Le is vehetsz arról a listáról azonnal. Semmi esélyed nincs nálam!
C. Nem aggódom... Amint megtudják, hogy milyen nehéz eset vagy, azonnal elmenekülnek majd!


Nem vagyok nehéz eset.
A. Dehogynem... Nem is kicsit!
B. De, de ezért szeretünk!

Igaz... Mindegy, ha összefutok vele, akkor jó, ha nem, az se baj. Nem akarok tovább itt maradni a suliban!
A. Mehetek veled?
B. Oké, akkor szia!


Csak kíváncsi voltam.
A. És neked mi jár a fejedben?
B. Most már érdekel, hogy mi van velem?



Egy olyan hanggal, mint a tied, és egy ilyen profi gitárossal, mint én, csak tökéletes lehet a végeredmény!
A. Hahaha! Micsoda szerénység, Cicus!
B. Igaz. Mit is csinálnék nélküled?



-Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése