2015. június 15., hétfő

Nathaniel, Castiel, Lysander 23. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Nathaniel
Megmondanád, hogy mit csinálsz itt?
A. Mondtam már. Amberrel megpróbálunk üres lappal indulni.
B. Csak látni szerettelek volna...

Vagy nem!
A. Esküszöm, hogy ez az igazság!
B. Ismersz, tudhatnád, hogy nincsenek rossz szándékaim.

Tehát?
A. Tehát?
B. Azért jöttem, hogy szóljak, a szüleid szeretnék, hogy megteríts.

Nem volt vészes.
A. De nem is mondhatjuk, hogy nem történt semmi...
B. Én... Nat... (illusztráció)

Azon gondolkodtam, hogy milyen furcsa, hogy még nem látogattál meg.
A. Végre megérted, hogy ez azért van, mert törődöm veled? (de lehet negatív is, ha alacsony az esélymérő)
B. Vártál rám?

Castiel
Félős! Csak köszönni akart neked.
A. Igen, de akár rám is ugorhatott volna!
B. Félelmetes, ahogy ugat!
C. Nem tőle félek, hanem tőled!

Hé, nyugodj meg! Tudom, hogy félelmetes vagyok, de azért nem ennyire.
A. Összetévesztettelek valakivel.
B. Inkább ijesztő vagy. Nem mondhatjuk, hogy kegyes lett volna veled az anyatermészet.

Ha nem szeretnéd, hogy találkozzunk, akkor ne kövess!
A. Nem tehetek róla, hogy mindig ott vagy, ahol én.
B. Sajnálom, hogy ezt mondtam neked...


Szóval ez a nap híre? A diákelnök kapott egy kis verést? Ha-ha, ez jó!
A. (Ezúttal túl messzire ment, nincs joga nevetni egy ilyen helyzetben!) (Illusztráció)
B. (Nem ért semmit, sajnálom, hogy el mondtam neki.)

Nem értem, hogy  miért vagy ideges. Hagyd, hogy a dolgok megtörténjenek.
A. megpróbálom.
B. Ez lehetetlen.

Van valami baj?
A. Hm, nem, nem.
B. Igen, van. De nem szeretnék beszélni róla.

Ne mondd, hogy meg akarod hívni a pizsama- partidra?
A. Át fogom gondolni.
B. Nem tudnál két percre komoly maradni?


Lysander
Azt hiszem, mindketten rossz úton megyünk. Van kedved velem jönni?
A. Igen, természetesen!
B. Nem, köszönöm, inkább egyedül mennék.

Úgy nézel ki, mint aki agyal valamin.
A. Ó, igen?
B. Van néhány gondolatom...

Nem kell egyedül csinálnod. Itt leszek, hogy segítsek neked.
A. Nem tudom, hogyan köszönjem meg...
B. Biztos? Nem kötelességed.

Én fogok telefonálni. Nincs szükséged még ezt is a válladra venni!
A. Ez kedves tőled, de nekem kell megtennem.
B. De... Na jó! (illusztráció)

Még ha nem is találnak semmit, lehet, hogy Nataniel beszélni fog.
A. Lehet...
B. Nem hinném.

Ne haragudj, de most mennem kell. Mire hazaérek, már biztos, be fog sötétedni.
A. Rendben, akkor szia! Köszönöm, hogy hazakísértél!
B. Próbálj meg nem eltévedni!

Bocsánat, nem akartlak megijeszteni.
A. Nem a te hibád, csak csak elgondolkodtam.
B. De megijesztettél!


~*~ Réka ~*~

14 megjegyzés:

  1. Castiel-nél még van egy válaszolós kérdés.

    Cassy: Szeretnéd, hogy veled maradjak?
    Karakter:
    A: Nem kell, egyedül is boldogulok.
    B:Az jó lenne! Félek, ha egyedül maradok, meghátrálok a feladat elől!
    B a helyes válasz

    VálaszTörlés
  2. Ha beszélgetés véget ért a gyámüggyel.
    Cassy: Mindig is tudtam hogy anyuci pici lánya vagy...
    Karakter:
    A: Tudod mit mond anyuci pici lány? (minusz)
    B:Pfff. (jó vagy semleges)

    VálaszTörlés
  3. Nataniel-nél a "B. Én... Nat... " válasz nem ad Illusztrációt. Helyette az A a jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem adott képet a B válasznál:Én..Nat...
      nekem csak akkor nem adott ha kicsi az esélymérő.

      Törlés
    2. nekem nem adott biztos azért mert kicsi az esély mérő de akkor ezt oda kéne írni

      Törlés
  4. Castiel-nél mikor a városban találkozunk vele és ekkor az volt a feladat, hogy "Kérdezősködj a többieknél, mielőtt hazamész!".
    Castiel: Nyugalom! Tudom, hogy félelmetes vagyok, de nem ennyire!
    Mi: A.: Összetévesztettelek valakivel...
    B.: Inkább rémisztő vagy. Nem mondhatjuk, hogy kegyes volt veled az anyatermészet.
    Itt a B válasz a jó, mert az feljebb viszi a mérőt.

    VálaszTörlés
  5. Mennyivel lennék mínuszba Castielnél ha pofon vágnám?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem megy le a mérő :) (Legalábbis ha magas eredetileg)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  6. Szia! Nekem is ez lenne a kérdésem, hogy ha felképelem Cassyt ( valljuk be, kijárna már neki :) ) akkor lemegy-e nála az esélymérőm?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én felpofoztam, és nem volt gond, plusz így megkaptam a képet is. :'D

      Törlés
  7. Szia
    A. De nem is mondhatjuk, hogy nem történt semmi...
    B. Én... Nat... (illusztráció)
    Megkérdezhetném hogy miért az A-t jelölted be mikor a B-nél van a kép..

    Nem bíztam magamba ezért emgnéztem hogy mit írtál aztán ez miatt el is csesztem és kezdhetem ellről.

    köszi..

    VálaszTörlés