2015. június 18., csütörtök

Armin, Kentin, Dake 23. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Kentin
Minden oké, Réka?
A. Persze, ne aggódj!
B. Voltam már jobban is.

Mi jött rád?
A. Semmi... Majd elmúlik. Remélem.
B. Ne haragudj, de nem beszélhetek róla.

Ebben a helyzetben, ez a legjobb számára.
A. Rendben. Továbbléphetnénk?
B. Nem kell ilyen mérgesnek lenned.

De, miért akartad látni a tetoválását?
A. Csak kíváncsi voltam.
B. Lysander akkora ügyet csinált belőle, hogy kíváncsi lettem rá.

Fel kell hívnunk a rendőrséget! És te? Te jól vagy? Vagy, mi van akkor, ha az apja látta, hogy figyeled őket? Vagy....
A. (Elhallgattatom.) (illusztráció)
B. (Megpróbálom megnyugtatni.)

Ilyenkor jövök rá, hogy milyen jó nekünk a szüleinkkel.
A. Mostanában jobban kijössz apukáddal?
B. Nem vagyok benne biztos, hogy össze lehet hasonlítani a szüleink nevelési elveit.

Ezek után nem hagyhatlak egyedül.
A. A lelked mélyén nem is változtál. Ugyanolyan kedves vagy, mint voltál.
B. Igaz, hogy egy kicsit rosszul érzem magam. De jól leszek.
C. Egyedül hagyhatsz, nem maradhat mindenki velem.

Nyugi! Csak én vagyok!
A. Fú, megnyugodtam
B. Megijesztettél!

Nem lehetetlen, végtére is a rendőrség hallhatta mindkét változatot.
A. Remélem, semmi nem történt vele.
B. Remélem, lesz elég bátor, hogy elmondja az igazságot.

Nem tudom, lehet emlékszel, hogy pár napja elég közel voltunk egymáshoz. És mióta voltunk Nathanieléknél, semmi.
A. Oh, nem hittem, hogy ilyen rossz néven veszed.
B. Egy csomó mindent beszéltünk, nem akartalak zavarni.
C. Ez nem azt jelenti, hogy nem állunk közel egymáshoz.


Armin
Nincs idegesítőbb, mint amikor az internetkapcsolatod minősége miatt veszítesz az LoL-ben.
A. Imádom azt a Mobát.*
B. Szerintem van annál rosszabb is.
C. LoL. Mint a „hangos felnevetés”?

*Mi a kedvenc térképed?
A. A Kanyargó Rengeteg.
B. A Kristálysérülés.

Azt mondtad, azért, mert még sosem játszottál.
A. Az online játék nem az én világom!
B. Talán. Egyszer meg tudod mutatni?

Neked, talán!
A. Nézd, beszélhetnénk komolyan? Vagy ez neked nehezedre esik?
B. Nem azért jöttem, hogy erről beszélgessünk.


A. Föld hívja Armint! Itt Réka! (illusztráció)
B. AAAARMIN!

Mehetek veled, ha akarod.
A. Persze, az jó lenne!
B. Azt hittem, Alexyt várjuk..

Jó, hogy hazakísérletek. Egyáltalán nem figyelsz arra, ami történik körülötted.
A.Elég nehéz elképzelni, hogy mi van a helyzet mögött.*
B. Csak képzelődsz.

*Ez normális. Próbálj meg otthon pihenni. Ha szeretnéd, adok kölcsön valami játékot. Láttam, hogy van a szobádban játékkonzol.
A. Nem hiszem, hogy a játék segítene.
B. Aranyos vagy, de  nem tudnék a játékra koncentrálni.*

Még jó, hogy én nem vagyok ilyen! És ugyanakkor nem is idegeskedek gyakran...
A. Ez csak jó. Legalább tudod kezelni.
B. Miért nem vagyok meglepve...

... Mit fogok én kezdeni a játékom nélkül?
A. Armin, ez nem játék!
B. Ezt komolyan mondod?

Hahaha! Mi bajod neked? Úgy nézel ki, mintha Freddy Kruger követne!
A.Csak a képzeletem játszik velem.
B. Úgy is érzem magam.

Dake
Itt a legszebb lány! Nem gondoltam volna, hogy összefutok veled az öltözőben.
A. Jaj, ne! (Már így is elég bajom van. Nem szeretnék még ezzel is foglalkozni.)
B. Dake! Hogyhogy még itt vagy a suliban?
C. Dake! Micsoda öröm, hogy ilyen gyakran jársz a suliban.

Nem tudtam ellenállni, hogy itt maradjak, és beszélgessek veled egy kicsit.
A. Ne haragudj, de most más bajom is van!
B. Ez kedves, de...
C. Be kéne iratkoznod a Sweet Amoris gimibe.

Legalább a bevásárlóban egy kicsit együtt tudtunk lenni. Nem igaz, szépségem?
A. De, igaz.
B. Az véletlen volt.


13 megjegyzés:

  1. Ha Armint választottuk, még van egy olyan kérdés ami írisz miatt jön elő.
    ....Nem érted hogy nem tudja mi az a Klónok háborúja?
    A. És akkor mi van? Én sem tudom... (rossz)
    B. Elő fordul az ilyesmi... (semleges)
    C, Megpróbálhatjuk elmagyarázni neki. (jó vagy semleges)

    VálaszTörlés
  2. imádom a blogod :D ÍGY TOVÁBB!!! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyjából mikorra várható a 24. epizód végigjátszása? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://csabitasboljelesnektek.blogspot.com

      Törlés
    2. Mivel nem aktív mostanában az oldal, ezért gondoltam onnan folytatom, ahol abba hagyták

      Törlés
  4. A pirossal jelöltek a helyes válaszok ugye?

    VálaszTörlés
  5. A pirossal jelöltek a helyes válaszok ugye?

    VálaszTörlés
  6. Ha Nathaniellel összeveszek, utána még lehet esélyem nála??? :'(
    Légyszi mondd, hogy igen!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen lehet de ha nem hiszel nekem akkot írd be a youtube-ba hogy Miharu Csábításból jeles xy.epizód és megtudod a helyes válaszokat kicsit pontosabban.Remélem segíthettem.

      Törlés